Selamat Melayari Blog Saya!

My photo
Seorang insan yang biasa.... namun bercita-cita luar biasa! PENCERAMAH BAHASA PENULIS BUKU RUJUKAN PENULIS KOLUM MAJALAH PENDIDIK PENCERAMAH BENGKEL PENULISAN

22 November 2017

BENGKEL PEMBINAAN MODUL BM SPM - PERINGKAT DAERAH SANDAKAN, SABAH.

Pada 20 November 2017, Majlis Pengetua Sandakan dan SM ST MICHEAL telah mengundang saya untuk menyampaikan seminar bahasa dan teknik pembinaan modul BM SPM kepada 41 orang peserta daripada 20 buah sekolah di daerah Sandakan, Sabah. Terima kasih dan tahniah saya ucapkan kepada semua peserta kerana berjaya menunjukkan semangat yang tinggi dan berjaya menyelesaikan tugasan yang diberikan. Terima kasih juga kepada Cikgu Sim daripada SM ST MICHEAL yang merancang dan merealisasikan perancangan ini.

Hasil daripada perbengkelan kertas 2 itu, 20 rumusan, 20 set komsas, 20 set tatabahasa dan 20 set soalan novel telah berjaya disiapkan. Bahan-bahan tersebut akan dimurnikan dan dibukukan untuk kegunaan semua sekolah di daerah Sandakan. Di samping itu, saya juga telah menyampaikan seminar bahasa tentang istilah semasa keluaran DBP yang dapat memanfaatkan guru-guru di se-Sandakan di samping beberapa petua tatabahasa.

Hubungi saya pada talian 0122099440 atau cikgutancl@hotmail.com jika ada sekolah atau daerah yang ingin menjalankan bengkel pembinaan modul BM SPM atau BM PT3.














No comments: