Selamat Melayari Blog Saya!

My photo
Seorang insan yang biasa.... namun bercita-cita luar biasa! PENCERAMAH BAHASA PENULIS BUKU RUJUKAN PENULIS KOLUM MAJALAH PENDIDIK PENCERAMAH BENGKEL PENULISAN

11 April 2016

BUKU RUJUKAN DAN LATIHAN BAHARU 2016


Atas permintaan ramai, saya ingin memperkenalkan buku terbitan baharu saya bersama Cikgu Khairuddin Ayip, dan Cikgu Esah Bujang. Analisis lengkap Komsas baharu, novel baharu, soalan sintaksis dan morfologi baharu dan membina ulasan yang menepati permintaan soalan semasa merupakan keunikan utama buku ini.
Harga buku:
TINGKATAN 1: RM9.30
TINGKATAN 2: RM9.30
TINGKATAN 3: RM9.30
TINGKATAN 4: RM9.90
TINGKATAN 5: RM9.90
Pembelian secara asing dan pakej disediakan.
Pembelian pakej:
Buku Tingkatan 1-5 RM47.70
Kos poslaju:
*RM12.30 (semenanjung Malaysia)
*RM15.30 (Sarawak)
*RM 17.30 (Sabah)
*kos poslaju di atas anggaran sahaja. Jika ada baki, saya akan memulangkannya kepada pembeli.
Jika tak cukup, saya akan menanggungnya. Jangan bimbang.
Total :
RM60 (semenanjung Malaysia)
RM63 (Sarawak)
RM65 (Sabah)
Berikan butiran berikut untuk tujuan penghantaran:
Nama penuh:
Alamat penuh:
Nombor telefon:
Bayaran:
Bank: HONG LEONG BANK
No. akaun: 10801002719
Nama: ALAM BIMBINGAN CIKGU TAN
No. Telefon: 0122099440
Mohon mesej saya secara peribadi untuk butiran lanjut. Terima kasih

No comments: