Selamat Melayari Blog Saya!

My photo
Seorang insan yang biasa.... namun bercita-cita luar biasa! PENCERAMAH BAHASA PENULIS BUKU RUJUKAN PENULIS KOLUM MAJALAH PENDIDIK PENCERAMAH BENGKEL PENULISAN

5 August 2015

BUKU TIP TARGET SKOR A+ DALAM BM 2015


Dapatkan buku tip ini secepat ini.
240 MUKA SURAT !
PADAT DENGAN RAMALAN BM SPM 2015!
RM20 sahaja termasuk KOS PENGHANTARAN POSLAJU 

BAYARAN BOLEH DIBUAT KEPADA:
HARGA: RM20 
NAMA AKAUN: ALAM BIMBINGAN CIKGU TAN
NO AKAUN: 10801002719
BANK: HONG LEONG BANK BERHAD

Selepas pembayaran dibuat, anda diminta menghantar e-mel yang dilampirkan bukti pembayaran melalui bank kepada saya melalui e-mel cikgutancl@hotmail.com atau hantar whatsapp kepada saya melalui talian 0122099440.
Nyatakan:
1. NAMA PENUH
2. ALAMAT LENGKAP
3. NOMBOR TELEFON

Pembelian secara pukal amat digalakkan. Jika murid ingin mendapatkannya, kumpulkan wang bersama kawan lalu hantarlah e-mel kepada saya (hantar wakil sahaja).


Jika pihak sekolah/pusat tuisyen berminat, sila hubungi saya secepat mungkin untuk harga pukal yang istimewa.


Buku ini merangkumi ramalan karangan bahan rangsangan, karangan umum, rumusan, komsas, tatabahasa, novel, info bahasa, dan semua keperluan SPM 2015 dalam Kertas 1 dan Kertas 2. 

Harap maklum. 
Terima kasih.

1 comment:

ashraf said...

Hi cikgu tan. Saya berminat utk membeli buku ramalan spm BM 2015.. saya ingin bertanya samada saya sempat menerima buku ini pada awal minggu depan sebab peperiksaan spm pada 2nov?